Atbalsta komanda:

Atbalsta komandas nolikums

Ināra Ozoliņa - speciālais pedagogs

Speciālā pedagoga palīdzība nepieciešama, ja izglītojamajam konstatē:

  • aizkavētu attīstību, rīcību, kas neatbilst bērna vecumam,
  • nevienmērīgas un vājas sekmes, intereses zudumu par mācībām, nevēlēšanos apmeklēt skolu,
  • vāju lasītprasmi un vāju rakstītprasmi,
  • vājas matemātiskās prasmes,
  • izteiktu nespēju kontrolēt savu uzvedību, ilgstošas emocionālās problēmas, tendenci uz sociālu izolāciju, zemu pašcieņu,
  • izteiktu aizmāršību, 
  • nespēju pielāgoties dažādām situācijām,
  • vāju prasmi organizēt un plānot savu darbību.

Speciālais pedagogs māca bērnam:

  • saskatīt un izmantot savas pozitīvās īpašības,
  • palīdz apgūt mācību vielu,
  • veic individuālu korekcijas darbu, 
  • konsultē vecākus par iespējamiem palidzības veidiem,


Kristīna Baucelogopēds

Skolotājs – logopēds ir kvalificēts pedagogs, kurš:

  • aktivizē bērna interesi par dzimto valodu;
  • rosina bērnā motivāciju pārvarēt runas un valodas traucējumus;
  • atbild par runas un valodas attīstības pareizu novērtēšanu un novēršanu;
  • piesaista korekcijas darbam citus speciālistus, ja tas nepieciešams;
  • ievēro konfidencialitāti attiecībā uz informāciju, kas iegūta par skolēnu.

Logopēda kompetence:

  • runas un valodas novērtēšana;
  • mutvārdu runas un valodas traucējumu novēršana;
  • lasītprasmes un rakstītprasmes pilnveidošana.



Gunta Janmere - sociālais pedagogs

  • diagnosticētu bērnu un jauniešu socializācijas grūtības;
  • analizētu bērnu un jauniešu tiesību ievērošanu ģimenēs, izglītības iestādēs un citās socializācijas institūcijās, nepieciešamības gadījumā  apseko pastāvošo problēmu skolēna mājās;
  • plānotu un īstenotu konkrētas sociāli –pedagoģiskas darbības, lai aizsargātu bērnu un jauniešu tiesības;
  • izstrādātu un realizētu individuālās uzvedības korekcijas programmas sadarbībā ar skolas atbalsta speciālistiem, vecākiem.
  • ikdienā sadarbotos ar valsts un pašvaldību iestādēm.

Skolēnam:

Es zinu, ka skola nav tā vienkāršākā vide. Daudz visa kā un reizē! Prieki un bēdas, un tas viss – skolā. Bet mājās atkal citas raizes un problēmas...

Es esmu skolā, lai tev palīdzētu!

  • Ar mani tu vari runāt jebkurā laikā, es uzklausīšu.
  • Manuprāt, nav nevienas tēmas, par ko es nebūtu gatava runāt.
  • Stress mājās vai skolā – nāc pie manis, un mēs kopīgi to risināsim!
  •  Nav muļķīgu jautājumu – ir muļķīgi nepajautāt, tāpēc jautā!